
بورس کالا
بورس کالا
واحد بورس کالای شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن در سال 1389 پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران فعالیت خود را در بخش کالا شروع نمود. و خدمات زیر را با استفاده از کادر تخصصی خود ارائه می نماید. 1- اخذ کد معاملاتی مشتریان 2- اعلام عرضه به مشتریان 3- خرید محصولات در تالار 4- پیگیری روند تسویه و ثبت سفارش 5- پیگیری حواله مشتریان 6- اخذ پذیرش محصولات تولیدی یا وارداتی مشتریان 7- عرضه و فروش محصولات پذیرش شده

سایر خدمات
بورس کالا چیست؟
بورس كالا ، بازار متشكل و منسجمی است كه تعداد زیادی از عرضهكنندگان، كالای خود را عرضه و كالای مربوطه پس از بررسیهای كارشناسی و قیمتگذاری توسط كارشناسان آن بازار، به خریداران عرضه میشود. حضور این نهادها، از مزایای مترتب بر قوانین و مقررات حاكم بر بورس برخوردار میشوند.
مدارک مورد نیاز
1. تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی کارگزاری 2. اساسنامه، روزنامه رسمی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات اعضای هیات مدیره شرکت و صاحبان امضای مجاز 3. کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل و صاحبان امضای مجاز 4. مجوزهای دریافتی جهت فعالیت شرکت (پروانه بهره برداری یا گواهینامه صلاحیت پیمانکاری)
نحوه فروش کالا
1- به منظور فروش کالاي توليد خود ابتدا مي بايست مشخصات کالاي خود را به بورس کالا ارسال و تائيد پذيرش بورس کالا را در خصوص عرضه کالاي خود در بورس اخذ نمائيد. 2- پس از اخذ مجوز عرضه اقدام به برقراري ارتباط با يکي از کارگزاو قيمت مد نظرتان را درج نمايید. سال مي نمائيد.
مراحل پذیرش کالا
الف) دارا بودن کد بورسی در بورس کالای ایران (درصورت نداشتن کد بورسی مدارک لازم جهت اخذ کد بورسی برای مشتری ارسال می گردد) ب) تکمیل فرم های ذیل : درخواست پذیرش (در سربرگ شرکت گرفته شود) تعهدنامه شرکت (در سربرگ شرکت گرفته شود) امیدنامه پرسشنامه پذیرش فرم شناسه کالا
راهنمای خرید سیمان
مشتریان گرامی جهت آشنایی با مراحل خرید و فروش سیمان از لینک زیر استفاده نمایید
راهنمای خرید سیمان