image description

جزئیات خبر

اقدام « خپارس » برای شماره‌گذاری محصولات رنو

اقدام « خپارس » برای شماره‌گذاری محصولات رنو

ناهماهنگی برای شماره‌گذاری محصولات رنو رفع شد.

به گزارش «دنیای بورس»، خبرگزاری صداوسیما نوشت: معاون مهندسی پارس خودرو از رفع ناهماهنگی‌ها برای شماره‌گذاری خودروهای رنوی دپو شده در پارکینگ ‌این خودروساز خبر داد. شهریار طهماسبی با بیان ‌اینکه از حدود ۴ روز قبل مقدمات کار شماره‌گذاری خودروهای خانواده رنو پس از گزارش‌ها و پیگیری‌های متعدد آغاز شده است گفت: پس از صدور مجوز سازمان حفاظت محیط‌زیست‌، راهنمایی و رانندگی ناجا نیز با شماره‌گذاری‌ این خودروها موافقت و مجوز آن را صادر کرده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در حال تغییر پلاک روی موتور خودروها هستیم پس از آن با اخذ مجوزهایی که راهنمایی و رانندگی خواسته از جمله مجوز وزارت صمت و سازمان حمایت، کار شماره‌گذاری خودرو را انجام می‌دهیم ضمن‌ اینکه بنا داریم آذر امسال تحویل دهی خودروهای خانواده رنو شامل رنوساندرو، رنو استپ وی و ال۹۰ را به مشتریان آغاز کنیم.طهماسبی گفت:‌ این خودروها بر اساس مجوز سازمان محیط‌‌زیست و موافقت راهنمایی رانندگی ناجا با مدل سال ۹۸ شماره‌گذاری خواهند شد.

طهماسبی درباره علت تاخیر در شماره‌گذاری خودروهای رنو نیز افزود: قطعات خودروهای تحریم شده به‌دلیل بروز مشکلات تحریمی، دیرتر از گمرک ترخیص شد از‌ این رو خودروها با تاخیر به‌جای سال ۹۸، در سال ۹۹ تولید شد.

با ما در تماس باشید

image description