image description

جزئیات خبر

دارویی ها در 3 ماه چقد بازدهی داشتند؟

دارویی ها در 3 ماه چقد بازدهی داشتند؟

گروه دارویی در 3 ماه چه مقدار بازدهی داشتند ؟



با نگاهی به 10 نماد از گروه دارویی مشاهده می شود وضعیت نسبتأ خوبی از نظر بازدهی در 3 ماه نداشته اند.

بیشترین بازدهی از بین 10 نماد بررسی شده به دجابر با بازدهی 61.90 % تعلق می گیرد ، دجابر در بازدهی ماهانه هم عملکرد خوبی داشته که این بازدهی 17 % بوده است همچنین بازدهی سالانه این نماد 681 % بوده است و می توان گفت در این یکسال در مجموع بهتر عمل کرده است.

رتبه دوم به دعبید با بازدهی 40 % تعلق می گیرد ، دعبید اما برخلاف دجابر بازدهی ماهانه خوبی نداشته و دریک ماه 34 درصد منفی عمل کرده است ، بازدهی سالانه 154 % بوده که باز هم نسبت به دجابر بازدهی کمی بوده است.

دقاضی با بازدهی منفی در یکماه و ثبت بازدهی 31 % در 3 ماهه جایگاه سوم از بین این 10 نماد دارویی می باشد ، 149 % نیز بازدهی سالانه را ثبت کرده است.

دسانکو و دپارس نیز در جایگاه های چهارم و پنجم قرار دارند و به ترتیب با بازدهی 30 % و 8 % در 3 ماه مواجه شده اند ، هردو نماد 17 % منفی در یکماهه بازدهی داشته اند  اما بازدهی خوب دسانکو در یکسال 440 % بوده که درصد بالایی در مقایسه با نمادهای دیگر گروه دارویی می باشد ، دپارس نیز 296 % بازدهی سالانه ثبت کرده است.

نمادهای دالبر ، دارو ، دزهراوی ، دلر و دفارا بازدهی منفی در 3 ماه را ثبت کرده اند که عملکرد خوبی در مقایسه با 5 نماد مورد بررسی نمی باشد.

فائزه شاهوردی
کارشناس سرمایه گذاری و آموزش





 

با ما در تماس باشید

image description